Řešení dopravní situace na Praze 6

Řešením současné nedobré dopravní situace na  Praze 6 není výstavba nových kapacitních silnic, které by naopak přilákaly další vozidla, jako se tomu stalo po otevření „Blanky“, na což Zelení dlouhá léta předem upozorňovali, ale podpora veřejné dopravy. Je zapotřebí vytvořit dlouhodobou dopravní koncepci Prahy a  Středočeského kraje, která umožní cílenou preferenci veřejné dopravy v  podobě výstavby P+R parkovišť u vlakových nádraží a stanic před hranicemi Prahy 6 – po trase snad již brzy modernizované železnice na Kladno, u projektované tramvajové trati na Suchdol, nebo např. možnost spoluprá­ce Prahy 6 na výstavbě patrového záchytného parkoviště v Roztokách.

Ing. Lukáš Novák pro časopis Šestka

Další články z rubriky

Hlavní městi posunulo projekt železnice na letiště

Hlavní město souhlasilo s návrhem na zahloubení železnice v úseku mezi Dejvicemi a Veleslavínem, a zadalo proto aktualizaci územně plánovací dokumentace. Železnice na Letiště Václava Havla nejspíš povede dvěma jednokolejnými tunely pod pražskými Střešovicemi. Aby bylo možné pokračovat v projektu, je nutné upravit Zásady územního rozvoje Prahy.

Zajímá mě více »
Břevnov

Revitalizace Bělohorské ulice o krok blíže

Chystaná revitalizace Bělohorské ulice spojující Bílou Horu a Malovanku v Praze 6 se opět přiblížila realizaci. Po zapracování připomínek občanů byl vypracován rámcový harmonogram přípravy a následné realizace projektu. Úsek, u kterého je plánována rekonstrukce, začíná v ulici Dlabačov a končí u křižovatky s Patočkovou ulicí.

Zajímá mě více »