Zprovoznění tunelu Blanka a nových stanic metra A přivede do ulic Prahy 6 další automobily. Zejména v okolí nových stanic metra budou rezidenti čelit ještě většímu nedostatku parkovacích míst než dosud. Magistrát při zavádění parkovacích zón selhal a občané Prahy 6 jsou v pasti.

Jakkoli téměř všechny strany před volbami slibují, že občanům zajistí parkovací místa, skutečnost je přesně opačná. Situace na Praze 6 se po spuštění Blanky a nových stanic metra razantně zhorší. Odpovědnost za to jednoznačně nese minulé vedení hlavního města (2010-2014), které místo aby nabídlo všem městským částem provozně jednoduché řešení, zadalo v souvislosti s rozšiřováním zón zakázky v objemu jedné miliardy. To celý proces zavádění zón nejen prodražuje, ale především neúměrně protahuje.

Petra Kolínská k tomu uvedla: „Řadu let prosazujeme převzetí vyzkoušeného a dobře fungujícího systému regulace parkování města Vídně. Každý může parkovat téměř kdekoli, pouze za odlišnou taxu a různě dlouhou dobu. Bez složitého systému barevného značení, nákladných parkovacích automatů a IT systémů. Jednorázové platby se dějí prostřednictvím mobilních telefonů nebo nákupem parkovacího lístku v trafice.“

Podrobnosti o úskalích miliardové zakázky čtěte na webu Trojkoalice.

 

Související odkazy: