Může být prodloužení tramvaje na Dědinu přínosem Praze 6?

Záměr prodloužit tramvaj na Dědinu přinesla mnoho otázek a zatím málo odpovědí. O projektu, který se připravuje řadu let, měli místní možnost diskutovat poprvé v polovině ledna, a to je hrubá chyba.

Snažíme se ji ve spolupráci s hlavním městem napravit. Jednáme o úpravě projektu a v lokalitě uspořádáme sérii diskusních setkání.

Výhrady místních bereme vážně. Radnice proto zaslala investorovi stanovisko, že nesouhlasí se zřízením nové silniční křižovatky do Evropské a promýšlíme varianty vybudování nových parkovacích míst v lokalitě.

Zelení zavedení tramvaje podporují , neboť tramvaje velkoměstům prospívají. Méně zatěžují životní prostředí, nabízejí komfortnější přepravu a jsou ve srovnání s jinými druhy MHD ekonomicky nejefektivnější.

V případě Dědiny a Liboce navíc po změně autobusových spojů zajistí přímé spojení s Vítězným náměstím bez čekání v koloně aut.

Mgr. Petra Kolínská, zástupkyně starosty pro dopravu, bezpečnost a památkovou péči

Další články z rubriky

Dvanáctipatrové věžáky na Hradčanskou nepatří, říkají Zelení. Pražský hrad jako dominanta stačí.

Vznik bloků husté zástavby včetně dvou dvanáctipatrových věžáků v oblasti Hradčanské navrhuje podkladová studie pro změnu územního plánu, kterou bude 12. května 2020 projednávat magistrátní Výbor pro územní rozvoj. Předpokládá se, že nová výstavba přivede do lokality mezi třídou Milady Horákové a stávajícím nádražím Praha-Dejvice na osm tisíc zaměstnanců v kancelářích.

Zajímá mě více »

Na podzim se Praha 6 zazelená

Již 12 let v Praze 6 hájíme v zastupitelstvu veřejný zájem. Zasazujeme se o to, abyste tu mohli spokojeně žít nejen vy, ale i vaše děti. Cílem Zelených je udržitelná Praha 6, otevřená občanům a příjemná k bydlení.

Zajímá mě více »